Key Account Management Training


Beheren en uitbouwen van huidige toprelaties is geen kunst maar een vaardigheid

Het KAM proces en de daarbij behorende vaardigheden leert, oefent en maakt u zich eigen in deze 2 daagse Key Account Management training. Of in de 4 X 4 speedtrainingen van ieder 4 uur.

It takes two to tango
Key Account Management is een proces van samenwerking gericht op de langere termijn en vraagt instemming / commitment van beide partijen. Van u als leverancier én van uw klanten.

Preferred supplier
Klanten stellen voorkeur leveranciers aan om invulling te geven aan strategische samenwerking. En om de kans op onaangename verrassingen te verkleinen. Vanuit de leveranciers zijde is de behoefte om Key Accounts te beheren, veilig te stellen en daar waar mogelijk verder uit te bouwen.

Multi- level aanpak
Key Account Management (KAM) heeft betrekking op verschillende afdelingen / divisies ( multi-level aanpak). KAM vraagt om specifieke vaardigheden van account managers. Van transactioneel verkopen naar adviserend ( consultative ) verkopen.

Schrijf u nu in! Brochure aanvragen  

In de Key Account Management training komen de volgende aspecten aanbod.

Waar gaat u actief mee aan de slag:

  • Wat is Key Account Management ( KAM )
  • Wanneer is KAM voor u als leverancier van belang
  • Hoe selecteert u de juiste Key Accounts
  • Hoe achterhaalt u welke positie u inneemt bij uw Key Accounts
  • Hoe krijgt u overeenstemming / commitment met het management van uw Key relaties
  • Wat zijn de kansen en bedreigingen
  • Wat zijn uw sterke en zwakke punten
  • Welk bedienigsconcept ontwikkelt u
  • Wat zijn uw UBA ( Unique Buying Arguments). Waarom met u zaken doen
  • Hoe implementeert u KAM in de organisatie en wat zijn daarvan de consequenties
  • Wat mag u op korte en langere termijn van KAM verwachten
  • Hoe borgt u KAM in de organisatie
  • Wat zijn de positieve neveneffecten van KAM voor de organisatie.

Duur van de Key Account Management training
KAM is een proces. De KAM training helpt u in de eerste en belangrijke fasen van dit proces en implementatie in de organisatie. Ervaring leert dat gemiddeld 3 á 4 training sesies van elk 4 uur goede aantoonbare resultaten opleveren.

Tarieven KAM training
Voor deze intensieve op de praktijk gerichte Key Account Management training investeert u 146,- per persoon per training van 4 uur. Genoemd tarief is op basis van deelname van 4 personen en inclusief Resultit Werkboek. Exclusief btw en kilometer- reistijd vergoeding van 0.38 per kilometer.

Voor wie is deze KAM training

Deelnemers aan de KAM training hebben minimaal 3 - 5 jaar sales account ervaring.

It takes two to tango
Vandaar dat we eerst een kennismakingsgesprek hebben. Vervolgens ontvangt u een voorstel voor de KAM training.

Wanneer zijn de Key Account Management Trainingen
KAM trainingen zijn altijd in overleg.
Inhoud, frequentie, locatie en tijdstip van de trainingen stemmen we samen met u af. 

Vraag meer informatie aan!

Wilt u meer weten over de verkooptrainingen? Vraag dan meer informatie aan door een email te sturen naar info@resultit.nl. U kan contact met ons opnemen door te bellen naar 0575 56 64 13. Of vul het contact formulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op.


 

Resultit klanten waardering feedback ervaringen KAM Key account verkoop traininge

Contact direct

Resultit
Sales Training Nederland

Engelenburgerlaan 14
6971 BW Brummen (Gld)


T: 0575 56 64 13
info@resultit.nl 

 
Copyright Resultit Sales Training & Coaching | Website door: IZI Services webdesign | Sitemap