Telefoontraining  Verkoopbinnendienst | SpeedTraining


Voor verkopers op de binnendienst

Telefoontraining | Effectief- en klantgericht communiceren zijn de sleutelwoorden vandaag de dag. In je functie als binnendienst medewerker op de afdeling verkoop, sta je dagelijks in contact met klanten, toekomstige relaties, collega' s en toeleveranciers. Rendement uit, en plezier op je werk zijn belangrijk. Trainen is het aanscherpen van die vaardigheden die het verschil maken waardoor klanten terug komen en potentiele klanten voor jouw en de organisatie kiezen.

Na afloop van de SpeedTraining heb je zicht op en ben je vaardig in:

  • Wat klantgerichtheid is aan de telefoon
  • Wat opbellers irriteert
  • Hoe je gedrag herkent van klanten en hoe je zelf overkomt
  • Hoe je structuur aanbrengt in het gesprek waardoor klanten 'zien ' wat jij bedoeld
  • Achterhalen van de klant wens of behoefte
  • Praten in voordelen voor de klant in plaast van in kenmerken van het produkt
  • Hoe je jouw oplossing voor deze klant / prospect moet presenteren
  • Hoe je het de opbeller / mailer makkelijk maakt om in te stemmen met jouw voorstel
  • Verlenen van de juiste nazorg waardoor de klant positief over jou en de organisatie denkt en praat.
Direct aanmelden Brochure aanvragen Tarieven

Deze SpeedTraining is voor medewerkers op de verkoopbinnendienst

Tarief Telefoon SpeedTraining

De ruim 4 uur durende telefoon training is intensief, en afgestemd op jullie situatie en wensen

Tarief: 587,-  voor 4 medewerkers en bij deelname van 8 personen 885,- .

Telefoon trainingen worden gegeven op het bedrijf, of bij Resultit in Brummen. Tarieven zijn exclusief btw, kilometer- reistijdvergoeding van 0.38 inclusief Resultit Werkboek en Cards.

  Resultit klanten waardering feedback ervaringen telefoontrainingen 

  


Contact direct

Resultit
Sales Training Nederland

Engelenburgerlaan 14
6971 BW Brummen (Gld)


T: 0575 56 64 13
info@resultit.nl 

 
Copyright Resultit Sales Training & Coaching | Website door: IZI Services webdesign | Sitemap